۶ پاسخ

احتمالا پدافنده

عزیزم از اونایی که میکنند آتش بس شده باید پرسید

الان هشدارر داده از تاسیسات دریایی ونظامی بندری مردم فاصله بگیرند انگار میخواد سمت جنوب رو بزنه

من خوندم صدای پدافند چند جای تهران

از دیروز کرج امن و امانه ن جنگنده ن موشک

یعنی بازم شروع شد 😭 میگفتن آتش بس شده امیدوار بودم 😭

سوال های مرتبط

مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی
مامان shahan🧸🤎🍩🪵 مامان shahan🧸🤎🍩🪵 ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان ملکا مامان ملکا ۱ سالگی