من همش ترش میکنم فاموتیدین ۴۰ بخورم ضرر داره ؟

۷ پاسخ

نه من خیلی میخورم

نه ضرر نداره دکتر به من داده، صبحا ناشتا یه پنتاپروزال میخورم شبا هم فاموتیدین واقعا خیلی جوابه

ن منم میخورم دکتر داد

قرص از دکتر بپرس فقط

ن منم دکتر نوشته واسم

۲۰ بخور

نه بابا من دکتر بهم داده اگه نبود مرده بودم

سوال های مرتبط