من پسرم امپرازول میدم اصلا خوب نمیشه وزن نمیگیره همش میاره بالا غذا نمیخوره😭😭😭😭😭
کیموبلاک از همه بهتره.
من کیدیزول میدم بهتره خیلی البته خیلی دارو دادم این خوبه
من اس امپزول ۱۰میدم خیلی خوب بود
من همش رو دادم بازم خوب نشد یکشنبه دوباره بردم مطب یکی دیگه داد تا الان هم تاثیری نداشته پسر من اون مدل که شربته با طعم میوه که دادم خیلی بد تر شد
فاموتیدین
موتیس
امپرازول
من کیدوزول میدادم خوب بود. الان فاموتیدین میدم
پسر من با شیر ببلاک آی آر و شربت فاموتیدین عالی شد
قبلش همه اینا رو مصرف کردم فایده نداشت
پسر منکع خوب نشد فقط شیرشو کم کردم با شربت فاموتیدین. میدم
قرص نکسیوم
عالیه
همشو دادم خوب نشده😖😖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.