۲ پاسخ

باید کم کم قطع کنی مثلا روزی دوبار رو روزی یکبار بده ۴،۵روز بعد یک روز درنیون بده تا یک هفته بعد دوبار در هفته بعد یکبار بعد قطع کن

من که دیدم تاثیر نداره بازم همینجور بالا میاره قطع کردم..شیرشو عوض کردم دیگه بالا نمیاره..

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم💙 مامان پسر قشنگم💙 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی