دوستان کدومتون آزمایش سل فری انجام داده ؟؟

۶ پاسخ

من

من انجام دادم غربالگریم‌هیچ مشکلی نداشت اما دکتر گفت چون سال بعد که زایمان میکنی بالاتر از ۳۵میشی بهتره که انجام بدی و دادم و اوکی بود

چه مشکلی داشت سنوت که فرستاد سلفری؟

من

من

من چرا؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آروین من👼 مامان آروین من👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری