۱۱ پاسخ

نه من اگه حس کنم یکم قرمزه واسه پیشگیری از سوختن کرم میزنم اگه ببینم خیلی قرمزه کرم سوختگی میزنم، کرم سوختگی رو واسه پیشگیری استفاده نکنین اصلا پوستش حساس میشه

کرم محافظ پا بزن
نمیذاره پوستش بسوزه و قرمز بشه
تالک هم خوبه

من دخترم دو ماه و نیمشه تا حالا نزدم چون قرمز نشده خدایی نکرده
تا وقتی قرمز نشده و میبینی بچه اذیته نزن
قرمزی جزئی هم با شستن و خشک کردن و نیم ساعت باز گذاشتن کامل خوب میشه

کرم سوختگی برای جلوگیری از سوختگی هست نه وقتی ک پاش سوخت بزنی

بستگی به کرم ت داره
بعضی کرم ها پیشگیری خم هستند مثل ماستلا
من همیشه میزدم تا سه سالگی هم پوشک می‌شد بک بار نسوخت
برای بچه دومم هم همینو گرفتم خیلی راضی بودم ازش

نه نمیزنم

هر بار که پوشک عوض میکنی و میشوریش با یکم روغن بدن چربش کن که خشک نشه پوستش و دقت کن اگ یکم حتی قرمز شده از پمادش بزن که هنوز بیشتر نشده خوبش کنه
هر سری لازم نیست بزنی

کرم سوختگی نیاز نیست اون مال وقتی هست که سوخته باشه ، الان ولی یه کرم هست برای محافظت پا فیروز داره کالاندولا اونو میزنی که نسوزه و پیشگیری کنه از سوختگی یا قرمز شدنش .

من سوختکی نمیزنم ولی باروغن فیروزه بچه چرب میکنم

ن نزن پوستش حساس میشه دیگ اگ قرمز هم بشه بزنی فایده نداره بزار هروقت قرمز شد بزن

نه من نمیزنم وقتی که خیلی قرمز میشه میزنم

سوال های مرتبط