ابن عکس رو برا عید گرفتم از بچم قشنگه؟شیرخشک نان ۲

تصویر
۱۱ پاسخ

با هوش مصنوعی درست کردی ؟

چ خوشگلههه کوزه و درخت کاش نبود

مبارکش باشه عالیه

ماشالله بهش بله عزیزم قشنگه خوشحال میشم درخواست بزنی داشته باشمد

ای خدا خیلی بامزس

خداحفظش کنه عزیزم 🫠 مبارکش باشه

ماشالله خداحفظش کنه قشنگه عزیزم ❤️

خیلی❤️❤️❤️❤️

خیلی قشنگه گلم 🥹❤️

آره عزیزم ماشاالله خدا حفظش کنه 😘

اینم از نزدیکش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی