تو هفته ۲۸ آزمایش یا سونو هست؟

۳ پاسخ

بمن چیزی نگفتن.تازه رفتم

سونو داری

آره دکتر به من گفت ۲۸ هفته سونو رشد داری

سوال های مرتبط

مامان نینی گولو 👼🏻 مامان نینی گولو 👼🏻 ۸ ماهگی