سلام عزیزم به سلامتی زایمان کردی؟قدمش پر خیر و برکت باشه الهی.با خوده دکتر امیری زایمان کردی؟
ای جااااان قدم نو رسیده مبارک عزیزمممم😍😍😍😍
تا سه روز تاول شیر خوب نمیاد ولی بهش بده اگه زردی داره دفع کنه
کدوم بیمارستان؟
اگ زیر سینت خابش برد دربیار گریه کرد پستونک بده بعضی بچه هافقط میخوان یچی مک بزنن بعدش دل درد میشن
عزیزم نیم ساعت باید شیر بخوره اون شاید هی خوابش میبره نمیخوره
شیر نداری که خالی مکیده ..... بده همونجوری بخوره جلوش باز بشه ...... یک ساعت و نیم شیر بخوره معدش داغون میشه نهایت ۲۰ دقیقه باید بخوره
زیاد شیر بدی بالا میاره بچه که متوجه نیست غریزه اش مکیدنه...
به نظرم شیرت کمه.دکتر تغذیه به من گفت شیر که خورد یکی دو قاشق بدوش بریز تو دهنش آروم از کنار دهن.
اره بده
شیر ندارع ک سینه اولش بده بخوره شیر هیچ ضرری نداره هرچقدر خواست بدع
حتما شیر نداری گلم
نه دیک نده😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.