۵ پاسخ

معمولا ۳۵ به بعد بچه کامله دستگاه نمیره

من یکشنبه ۳۶هفته ۵روز سزارین میشم به درخواست خودم البته نینی هم دوست داره زودتر بیاد،دکتر گفت دستگاه نمیره

همه چیز بستگی به نینی داره خیلیا تازه ۴۰هفته دنیا میارن بازم می‌ره دستگاه

مگر اینکه زردی داشته باشه اونم به هفته اش ربطی نداره

اره نمیرن طرف ما همه بچه ها زود به دنیا میان

من ۳۷ هفته ۲ روزاورژانشی سزارین شدم بچم ۴ روز رفت دستگاه

سوال های مرتبط