۷ پاسخ

نه عزیزم عادیه با شیر دوش بدوش پد هم داروخونه ها دارن پد شیر دهی میزاری تو سوتینت شیرا رد نمیشه از پد لباسات خیس نمیشه

نه من تا یه ماه اینجوری بودم کلا شیرم میریخت چون شیدزیاد بچه کویچک نمیتونه قشنگ بخوره اونجوری یه خورده ک بزرگ بشه زیادمیخوره اوکی میشه

الان اوج شیر امدنته چه ازمایشی اخه بچه که شیر بخوره اونیکی سینه رگ میکنه شیرش میاد بیرون من هم سر بچه هام تا چند ماه اینجوری میشم دش بچه که مک زدنش قوی تر بشه دیگه سرازیر نمیشه

نه احتیاج نیست ، بدوش توی شیشه بریز
بعد تند تند که شیر بدید درست میشه

نه عادیه
ب مرور کمتر میشه
واسه منم اینجوری بود
هنوزم با اینکه کم شده لباسم خیس میشه

سلام
نه عزیزم طبیعی سینه داره شیر تولید میکنه منم اینجوری بودم بچه اگه شیر بخور درست میشه بعد

منم همینطور

سوال های مرتبط