کسی درباره آمپول اسپارتینا چیزی می دونه؟

۲ پاسخ

اره عزیزم من ۳ماهه زدم ۱۵کیلو کم کردم ولی خیلی ضعیف شدم

دکتر به منم گفت ولی هزینشو نداشتم

سوال های مرتبط

مامان رویا تو دلی مامان رویا تو دلی ۳ سالگی
مامان رویا تو دلی مامان رویا تو دلی ۳ سالگی