شیر خشک
مادرا راسته

تصویر
۸ پاسخ

مم..لک..تو که ول کردن همه چی داره بهتر میشه .
شهر ما تا دوهفته پیش حتی سردم نشده بود ، قشنننگ از اولین روز ج سرد و بارونیه .
اینم که از قیمت ط.لا و د..لار ... ایشالا از این به بعد همینجور برکت برای هممون باشه

انشالله ب امید خدا ک خیلی کمتر بشه خدایا فقط این تورم و وضعیت اقتصادی درست بشه هیچی نمیخوایم 🙏 🙏

اگر هم ریزش کنه ...باز میره بالا.... ولی من روز اول شروع ج ن گ رفتم ی ربع سکه بخرم اصلا نمی‌فروختن میگفتن نداریم... فقط می‌خریدند ..... به نظرم اونا دستشون بهتر تو کار هست حتما ی چی میدونستن

12 ک بعید می‌دونم نهایت 16 ثابت بشه

سلام
بنظرتون طلافروشی های شیراز باز هست؟
مامانای شیرازی ممنون میشم اگه اطلاع دارید؟

قضیه ورزشکارای زن چیه ؟

ن میاد رو ۱۶

انشالله ک همینطورباشه ب امید خدا

سوال های مرتبط

مامان پسرنازم مامان پسرنازم ۶ سالگی