مم..لک..تو که ول کردن همه چی داره بهتر میشه .
شهر ما تا دوهفته پیش حتی سردم نشده بود ، قشنننگ از اولین روز ج سرد و بارونیه .
اینم که از قیمت ط.لا و د..لار ... ایشالا از این به بعد همینجور برکت برای هممون باشه
انشالله ب امید خدا ک خیلی کمتر بشه خدایا فقط این تورم و وضعیت اقتصادی درست بشه هیچی نمیخوایم 🙏 🙏
اگر هم ریزش کنه ...باز میره بالا.... ولی من روز اول شروع ج ن گ رفتم ی ربع سکه بخرم اصلا نمیفروختن میگفتن نداریم... فقط میخریدند ..... به نظرم اونا دستشون بهتر تو کار هست حتما ی چی میدونستن
12 ک بعید میدونم نهایت 16 ثابت بشه
سلام
بنظرتون طلافروشی های شیراز باز هست؟
مامانای شیرازی ممنون میشم اگه اطلاع دارید؟
قضیه ورزشکارای زن چیه ؟
ن میاد رو ۱۶
انشالله ک همینطورباشه ب امید خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.