۱۲ پاسخ

تجربه ثابت کرده به اینجور آدمها جواب بدی چون نقطه ضعف ازت گیر میارن سعی میکنن بیشتر و با مسائل بیشتری بچزنوننت
من باشم مثل خودش، محل نمیذارمش و نادیده اش میگیرم انگار که وجود خارجی نداره.یعنی با همه گرم میگیرم و اتفاقا کلی هرهر و کر کرررر میکنم تا بفهمه حرفاش به گلبرگامم نیست
هیچ وقت دست هیچ کس نقطه ضعف نده
جاری چی هست که بخوای ازش محبت هم ببینی خواهر 😃

هر موقع گفتن بگو مگه عصر حجره الان با تماس تصویر همه هم رو میبینن بهتون قول میدم این قد ک من در طول روز مامانم رو میبینم وباهاش حرف میزنم شما ک نزدیک هستیند نمی بینید مادراتون رو .منم راه دورم واقعا دختر همیشه ب حمایت خانوادش بخصوص خواهرومادرش همیشه احتیاج داره اونا شاید منظورشون همین بود ک اگه مادرشون نبود نمیتونست زندگیشون رو جمع کنن و تو از دید اونا ی آدم قوی هستی

بهش بگو ادم ک باعشق زندگی کنه ایران ک سهل میره امریکا زندگی میکنه با عشقش..بگو راه دور و بخاطر عشقی ک ب شوهرم دارم و شوهرم ب من داره ب راحتی تحمل میکنم مهم عشق هست

اگه شوهرت خوبه زندگیت خوبه همین برات مهم باشه فقط الان دیگه خانوادت میشه شوهرتو بچت بگو هرروز بامادرم اینامن حرف میزنم انقدر درتماسم باهاشون که اصلا احساس غربت نمیکنم و همیشه دوست داشتم یه شهردیگه هم زندگی کنم .انقدر آدما هستن با خانوادشون یه خیابون یه کوچه فاصله دارن ولی رفت وآمدندارن

بنظر منم از روی دلسوزی برات میگه
من خودمم شهر غریب بودم این جمله رو از خیلیا میشنیدم از سر دلسوزی میگفتن


ی برادرشوهر دارم رفت پیش جاریم ک میخاست بره قهر خونه باباش گفت مادر من افسردگی داره داداشا جوونش تازه فوت شدن سر ب سرش نزار
بعد مقصرم جاریم بود
جاریم هر جا میرسید میگفت پسرش گفته مادر شوهرم دیوونه است

ببین همیشه حتی کسی حرف بدی بهت زد تو مثبتشو ببین ک اعصابت بهم نریزه

سلام عزیزم خوبی گفتگوی شخصی بالا نمیاره لطف کن به مادرت بگو برای شوهر دختر عموم دعا کنه فردا وقت دکتر داره دعا کنین چیز بدی نگه

بع منم زیاد میگن بگیر به یه ورت

محل سگ بهش نذار

لعنت به اینجور بیشعورا منم شهر غریبم و یه جاری بیشعورتر وقیح تر و بی عرضه تر دارم اما تا حالا نذاشتم نقطه ضعفمو بدونه

چرا خجالت بکشی عزیزم اصلا مهم نیست بقیه چی میگن ب نظرم اصلا محل نده مگه راه دور شوهر کردن خجالت داره

عزیزم مردم ازدواج میکنن میرن کشور دیگه زندگی میکنن
شما که شهر دیگه هستی بنظرم بچسب ب زندگیت و محل نزار

توام یه نقطه ضعف پیدا کن ازش بکوب توسرش من که غریبم تو کرج ولی هرکس میگه من میگم دویت ندارم مشهد زندگی کنم کرج رو دوست دارم

سوال های مرتبط