نه خیلی زیاده
انکاری ک مثلا سه تا هویچو ابگیری کردی تا ۳۰ سی سی بهت اب داده مگه بچت میتونه ۳ تا هویچو بخوره یهو؟ قندش خیلی زیاد میشه
۳۰ زیاده پخته خوبه ولی آبش نمیدونم از دکتر بپرس
نه نباید بدی
اصلا اب میوه تا ۱ سالگی نباید بدی
خودش رو پوره کن بده بخوره
نه آبمیوه اگه خیلی اصرار داری هفته ای یبار میتونی ده پونزده سی سی بدی ولی هر روز برای رشد قدی و عملکرد کلیه اش خوب نیست
نه تا ۹ ماهگی مجاز نیس،خودشو میتونی پوره کنی ولی ابش نه
من اینجا دیدم میگن آبمیوه تا یکسال نباید بدی
سوال منم هست😕
😐😐😐ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.