۹ پاسخ

نه خیلی زیاده
انکاری ک مثلا سه تا هویچو ابگیری کردی تا ۳۰ سی سی بهت اب داده مگه بچت میتونه ۳ تا هویچو بخوره یهو؟ قندش خیلی زیاد میشه

۳۰ زیاده پخته خوبه ولی آبش نمیدونم از دکتر بپرس

نه نباید بدی

اصلا اب میوه تا ۱ سالگی نباید بدی
خودش رو پوره کن بده بخوره

نه آبمیوه اگه خیلی اصرار داری هفته ای یبار میتونی ده پونزده سی سی بدی ولی هر روز برای رشد قدی و عملکرد کلیه اش خوب نیست

نه تا ۹ ماهگی مجاز نیس،خودشو میتونی پوره کنی ولی ابش نه

من اینجا دیدم میگن آبمیوه تا یکسال نباید بدی

سوال منم هست😕

😐😐😐ن

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی