از همون روز اول میتونستی !!
بخیه هات پانسمان مگه نداره؟ نگفتن بهت روز سوم پانسمان باید باز کنی و بشوری بخیه هاتو؟؟
روز بعد از ترخیص دکترم بهم گفت میتونم برم دوش بگیرم و پانسمانمو کلا بردارم
روز سوم دکتر گفت با شامپو بجه بشور سشوار خشک کن
روز سوم باز میکنی حموم میکنی .
بخیه رو با شامپو بچه میشوری بعد خوب با هوای سرد سشوار میکنی
روز سوم باید بری
دکتر من گفتن روز سوم پانسمانو بازش کنم و دوش بگیرم و دیگه پانسمانش نکنم و اینکه هر روز بدنمو با شامپو بچه فیروز بشورم بدون اینکه دست رو بخیه ها بکشم(یعنی بالاتنه رو که با شامپو میشستم خود بخیه هاهم با همون شسته میشد) تا ده روز و روز ده بخیه مو بکشم،
منم دقیقا همین کارو کردم خداروشکر عفونت نکرد و امروز بخیمو کشیدم
بذار ۳ روز بشه بعد برو حمامپانسمان هم بکن
۳ روز اول دکتر من گف اب نخوره بعد اون دوش بگیر هرروزم با شامپو بچه بشور
من همون روز دوم ک مرخص شدم ازبیمارستان رفتم حموم وپانسمان مو بازکردم
من سه روز بعد عملم پانسمانشو باز کردم بخیه هامو شستم سشوار کشیدم پماد زدم روش گاز استریل گزاشتم
من روز سوم رفتم یعنی دکتر گفت روز سوم میتونی حمام کنی
میشع از تجربت بگی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.