دختر منم انگار چندشش میشد گریه میکرد بدش میومد
چند بار که انجام داد گفتم دست بزن بهش یکاری کردم دیگه چندشش نشه
گفتم کثیفه دستت بشور ولی گذاشتم دست بزنه بهش تا ببینه چیز خاصی نیس نترسه
اینو یه مشاور گف
گفت میدونم بده چندشه ولی باید بزاری دست بزنه بهش تا حسش کنه بفهمه چیزبدی نیس
طبیعیه بلخره میرینه اصلا پوشک نکن پسر منم نگه میدارشت دیگه الان براش عادی شده ببخشید گفتم میرینه 😂خیلی عصبیم
هنوز اماده پوشک گرفتن نیس
پسر منم اوایلش ک از پوشک گرفتم یکم نکه میداشت بعد از چند دفعه اوکی شد
میترسن حتی اگر ما حس نکنیم یه ترسی وجود داره
سعی کن با پی پی شوخی کنی و هی بگی شبیه جیه و خودت وسواس گونه رفتار نکنی تا بچه کم کم کنار بیاد
پسر منم نگه میداشت خودشو ترسیدم یبوست بشه پوشک کردم
تا پوشک کردم پی پی کرد 😐😐😐😐
بچه ها کلا سر پی پی کردن میترسن انگار برن تو دسشویی
با پدرش بفرستش بره سرویس ببینه اون دستشویی کردن رو شاید ترسش بریزه که یه چیز عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.