انتی من رو بررسی میکنید بیزحمت😢 آزمایش هم پایین میزارم

تصویر
۷ پاسخ

عدد انتی یکم بالاست

انتی نگف یکم بالاست؟؟؟دکتر دید

ان تی بالاس دکتر چیزی نگفت؟؟؟
سلفری ندادی؟

عزیزم جنسیت دختره؟؟

همه چی خوبه ظاهراً ولی چرا انتی انقد زیاده؟دکتر چیزی نگفت؟

یکم ریسک داره شاید سلفری یا آمنیوسنتز دکتر برات بنویسه

اینم آزمایش انتی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نبات 💋 مامان نبات 💋 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری