عدد انتی یکم بالاست
انتی نگف یکم بالاست؟؟؟دکتر دید
ان تی بالاس دکتر چیزی نگفت؟؟؟
سلفری ندادی؟
عزیزم جنسیت دختره؟؟
همه چی خوبه ظاهراً ولی چرا انتی انقد زیاده؟دکتر چیزی نگفت؟
یکم ریسک داره شاید سلفری یا آمنیوسنتز دکتر برات بنویسه
اینم آزمایش انتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.