۵ پاسخ

ارع ولی خیلی سخته منم بچه م سینه نمیگیره

من با شیردوش میدوشم به دخترم میدم مرتب میدوشم هر سه ساعت ی بار شیرمم بیشتر شده

من یچه اوبم نگرفت هرکاری کردیم
تا ۶ ۷ ما با شیردوش دوشیدم بهش دادم

یه خانم بچه هاش دو قلو بودن ۳۰ هفته بدنیا اومده بودن یه ماه بود بیمارستان پیش بچه هاش مونده بود تند تند غذا و چای و مایعات میخورد و شیر افزار با شیر دوش برقی خودش شیرشو میدوشید میداد به بچه هاش

اره میتونه بدوشه تو شیشه بده به بچش حداقل تا ۴ ۵ ماهگیش

سوال های مرتبط