مامانا اینو میگید لطفا
شیرخشک سزارین غذا

تصویر
۳ پاسخ

نه میتونی بدی منم دادم

نمیدونم ولی منم همینجوری مبپزم اول هم درسو میزارم قشنگ یه ورش بپزه و توش هم خیلی خوب میپزه بعد یکی دو دقیقه هم اونورشو میزارم با در باز ، ولی روش خیلی نمیبنده

روغن نداشته باشه میشه سرخ کردمشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان مامان وروجک ها مامان مامان وروجک ها ۱۳ ماهگی
مامان گیسو طلا 👧🏻 مامان گیسو طلا 👧🏻 ۱ سالگی