۶ پاسخ

میشه تاپیک منو ببینی 🥲

اره منم تا ده هفته داشتم دکتر گفت طبیعیه

آره عزیزم

اره رحم عادت نداره داره کشیده میشه
تا اول ماه سوم طبیعیه اینا

سلام عزیزم این درد ها اوایل بارداری طبیعیه ولی بازم میتونی‌با دکترت مشورت کنی

آره رحم داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۵ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پنبه مامان پنبه هفته بیستم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری