۵ پاسخ

ما منطقه ۱۲ هستیم دیشب برگشتیم نه
مگه طرف شما انبار نفت رو زدن از اون نظر سیاه شده باشه

اره ما شرقیم انقد دود تو خونمونه بالکنمون ک چند ثانت دود سیاه هررروز میشورم باز سیاه میشه

اونا که به انبار نفت نزدیک تر بودن خونه هاشون سیاه میشه

بستگی به منطقه ای که بودین داره

بستگی داره کدوم منطقه باشید

سوال های مرتبط