تا کی غذا رو پوره کنیم؟

۷ پاسخ

من فقط دو هفته اول پوره کردم بعد با چنگال یکم بعضی چیزا مث سیب زمینی مرغ هویج له کردم ولی نیم دونه برنجو نه همونجور میخوره

نهایتا دو هفته

پوره نکنی که بعدا داستان میشه برات . از اول باید عادت کنه بافت دار بخوره.با پشت قاشق از اول براش له کردم

من اوایل میکس میکردم الان با قاشق له میکنم بعد دو هفته بافت دار میخام بدم بهش

دکتر پسر من ک گفت اصلا پوره نکن با پشت قاشق له کن تا عادت کنه

هرچه زودتر یاد بگیره جویدن رو بهتره

من اصلا پوره نکردم ک فکش قوی بشه

سوال های مرتبط