برا تو نصف واس منم نمیش
منم فعلا ترک های بارداری اولم هست..و خداروشکر ترک جدیدی نخورده..من هرشب فقط کرم مرطوب کننده میزنم فک کنم همونم اثرداشته..نسبت ب بارداری اولم این دفعه شکمم انگار خوبه مال ترک های بارداری اولیمم زیادمشخص نیس
مال منو ببینی که وحشت میکنی خاهر 🫤
برا من وحشتناکه
منم با اینکه کلی روغن زیتون و کرم ضد ترک زدم کلی ترکیدم
من فعلا ترک های بارداری اولم هست هنوز جدید ترک نخورده
منم داغون شدم
بعد زایمان من ی ترک هایی خوردم که نگم برات🤣
من همین جوری شدم سربارداری اولم نشونه ی مادر بودنمه من بهش افتخار میکنم
آره بیشتر پهلو هام ترک خورده
این ک چیزی نیست شکم منو ببینی چی میگی🤕
اشکالی نداره آثار مامان شدنه
ولی من تا الان یدونه ترکم نخوردم🙃
خودم دوس دارم شکمم ترک بخوره 😂😂
خودمو چشم نزنم تاحالا ترک نخوردم
اوهههه تو خیلی خوبی منو ببینی وحشت میکنی
ردپای مادر شدن هست ولی بدون این ترکها مادر قشنگتری میشیم😁
منو ببینی چی میگی! شما ک خوبی
برا من سر دخترم ترکیده
عمیق نیستن میره
منو ببینی چی میگی از بیکینی تا شکمم داغونننن
من از شما ترکیده تر هم دیدم😅
اشکالی نداره رد پای مامان شدنه💞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.