۲۰ پاسخ

برا تو نصف واس منم نمیش

منم فعلا ترک های بارداری اولم هست..و خداروشکر ترک جدیدی نخورده..من هرشب فقط کرم مرطوب کننده میزنم فک کنم همونم اثرداشته..نسبت ب بارداری اولم این دفعه شکمم انگار خوبه مال ترک های بارداری اولیمم زیادمشخص نیس

مال منو ببینی که وحشت میکنی خاهر 🫤

برا من وحشتناکه

منم با اینکه کلی روغن زیتون و کرم ضد ترک زدم کلی ترکیدم

من فعلا ترک های بارداری اولم هست هنوز جدید ترک نخورده

منم داغون شدم

بعد زایمان من ی ترک هایی خوردم که نگم برات🤣

من همین جوری شدم سربارداری اولم نشونه ی مادر بودنمه من بهش افتخار میکنم

آره بیشتر پهلو هام ترک خورده

این ک چیزی نیست شکم منو ببینی چی میگی🤕

اشکالی نداره آثار مامان شدنه
ولی من تا الان یدونه ترکم نخوردم🙃
خودم دوس دارم شکمم ترک بخوره 😂😂

خودمو چشم نزنم تاحالا ترک نخوردم

اوهههه تو خیلی خوبی منو ببینی وحشت میکنی

ردپای مادر شدن هست ولی بدون این ترکها مادر قشنگتری میشیم😁

منو ببینی چی میگی! شما ک خوبی

برا من سر دخترم ترکیده

تصویر

عمیق نیستن میره

منو ببینی چی میگی از بیکینی تا شکمم داغونننن

من از شما ترکیده تر هم دیدم😅
اشکالی نداره رد پای مامان شدنه💞

سوال های مرتبط