منم همینطوری ام مال من زیاد هم پاین نافم نبض میزنه هم اطراف نافم
خونرسانی هست عزیزم ب جنین
به نظرم طبیعیه چون منم مثل شمام😂
جسارت میکنم شماهم بعضی مواقع داخل واژنتون تیر میکشه ؟
مشکلی نیست یا خون رسانی به رحم یا عضلاتت نبض زده
جریان خونه فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.