۵ پاسخ

منم همینطوری ام مال من زیاد هم پاین نافم نبض میزنه هم اطراف نافم

خونرسانی هست عزیزم ب جنین

به نظرم طبیعیه چون منم مثل شمام😂
جسارت میکنم شماهم بعضی مواقع داخل واژنتون تیر میکشه ؟

مشکلی نیست یا خون رسانی به رحم یا عضلاتت نبض زده

جریان خونه فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان پارسا🌷اریا مامان پارسا🌷اریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هلن مامان هلن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری