۶ پاسخ

به خاطر تغیرات رحمه فکر کنم

اون نبض خونرسانی به رحمه عزیزم...بعضی وقتا متوجه میشی بعضی وقتا هم نه

اره یوقتایی میزنه یوقتایی نه

ربطی به جنین نداره الان ۶ هفته ای عزیز چیزی حس نمیشه
احتمالا نبض شکم خودته حساس نشو بهش

بله طبیعی

یعنی نبضی که میگی می‌زده ضربان قلب نی نیت بوده

سوال های مرتبط

مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان 💕 هدیه خدا💕 مامان 💕 هدیه خدا💕 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری