بچه ها من زیر دلم درد دارم فقط سمت چپمه ،آبا طبیعیه؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

اگه قابل تحمله طبیعیه

منم اینجوریم درد نیس انگار که رحم داره جا باز میکنه یه حالتیه

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی