خانما شما چند هفته ساکتون رو آماده کردید

۱۶ پاسخ

35هفته

من میخوام بعد تعطیلات عید ببندم

36هفته

وقتی زدن من ساک رو در حد ضرورت بستم ولی در شرایط عادی ۳۶ به بعد کامل آماده میکنم

۳۵ هفته

35 هفته

34هفته و هنوز منتظرمم🥹🥹🥹🫠🫠

هر زمان که وسیله ها تکمیل شد ببندید
چون واقعا آدم نمیدونه چی پیش میاد
من سر پسرم ۳۵ هفته اومدم شهرم که بمونم چند هفته بعد زایمان کنم ولی پسفرداش زایمان کردم!!

منکه فعلا نبستم از هفته های بعد میبندم

من چند روز ب زایمان بستم ولی زود ببندی خیالت راحتتره.

30هفته

من هنوز نبستم ،ولی با توجه به شرایط هر چی زودتر ببندیم بهتره

من هنوز سیسمونی رو هم نچیدم ،زود بچینم طاقتم طاق میشه
واستادم 35 به بعد انشالله
حاالا میخوای ساکتو علی الحساب ببند

حدود 35 36

من بعد عید میبندم

۳۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان آریانا 👧🏻💗 مامان آریانا 👧🏻💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی