35هفته
من میخوام بعد تعطیلات عید ببندم
36هفته
وقتی زدن من ساک رو در حد ضرورت بستم ولی در شرایط عادی ۳۶ به بعد کامل آماده میکنم
۳۵ هفته
35 هفته
34هفته و هنوز منتظرمم🥹🥹🥹🫠🫠
هر زمان که وسیله ها تکمیل شد ببندید
چون واقعا آدم نمیدونه چی پیش میاد
من سر پسرم ۳۵ هفته اومدم شهرم که بمونم چند هفته بعد زایمان کنم ولی پسفرداش زایمان کردم!!
منکه فعلا نبستم از هفته های بعد میبندم
من چند روز ب زایمان بستم ولی زود ببندی خیالت راحتتره.
30هفته
من هنوز نبستم ،ولی با توجه به شرایط هر چی زودتر ببندیم بهتره
من هنوز سیسمونی رو هم نچیدم ،زود بچینم طاقتم طاق میشه
واستادم 35 به بعد انشالله
حاالا میخوای ساکتو علی الحساب ببند
حدود 35 36
من بعد عید میبندم
۳۶ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.