۳ پاسخ

اگه میخواین تیره هم نشه بنظر من اول شماره ۷رو بزنین .که سفیدها رو بپوشونه.شب بعدش ۸و۹ترکیبی بزنین که روشن هم بشه

همه رو ترکیب کن ۵و۷ بیشتر

ببین رنگ ۵خیلی تیره س.طیف رنگ ها هرچی شماره بالاتر میره روشن‌تر میشه.اگه رنگی رو موهاتون ندارین اون شماره ۷موکا احتمال زیاد سفیدی هارو بپوشونه.۵که قطعا میپوشونه ولی تیره میشه

سوال های مرتبط