۲ پاسخ

واااای سلام.شما هم مثل من شدی که…سه تا سونو رفتم اولی گفت سنگ داری و توی لوله حالب گیر کرده دومی گفت نداری و سومی گفت داری!!!ده روز هست دارم درد میکشم و شنبه میخوام برم اراک شاید دکتر کلیه با بی حسی اسپینال یه لوله از مجاری ادرار میکنه داخل و سنگ رو میشکنه و یا فنر بذاره.اخه خیلی زوده برای زایمان.من آمپول ریه هم نزدم…در ضمن منم تا همین امروز بارداری خیلی خوب و راحتی داشتم ولی این هفته از زندگی خودم سیر شدم…برای دردش هم فقط شال میبندم و یه چیز خیلی گرم میذارم و به پهلوی مخالف میخوابم.استامینوفن ۵۰۰ و قرص تامسولوسین که شل کننده عضلات هست هم میخورم.و درد میکشم

آره من

سوال های مرتبط