واااای سلام.شما هم مثل من شدی که…سه تا سونو رفتم اولی گفت سنگ داری و توی لوله حالب گیر کرده دومی گفت نداری و سومی گفت داری!!!ده روز هست دارم درد میکشم و شنبه میخوام برم اراک شاید دکتر کلیه با بی حسی اسپینال یه لوله از مجاری ادرار میکنه داخل و سنگ رو میشکنه و یا فنر بذاره.اخه خیلی زوده برای زایمان.من آمپول ریه هم نزدم…در ضمن منم تا همین امروز بارداری خیلی خوب و راحتی داشتم ولی این هفته از زندگی خودم سیر شدم…برای دردش هم فقط شال میبندم و یه چیز خیلی گرم میذارم و به پهلوی مخالف میخوابم.استامینوفن ۵۰۰ و قرص تامسولوسین که شل کننده عضلات هست هم میخورم.و درد میکشم
آره من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.