۷ پاسخ

منم غذای خودمون میدم بهش از وقتی غذاخور شد غذاهامون بدون روغن و تندی درست میکنم

نه گلم منم خیلی وقته از غذای سفره میدم بهش

نه مشکلش چیه صدرا هم از غذای سفره میخوره

من سعی میکنم وقتی خودمون دارمچیم غذا میخوریم همون موقع غذای خودشم بیارم و بدم بهش ، اگه یه وقت نشد یکم برنج و ماست یا سیب زمینی خودمونو می‌زارم دهنش ،

نه دکتر به من گفت هرچی خودتان میخورید بده فقط اون چیز هایی که حساسیت میارن نده

اون لحظه غذای خودشو براش بیار

برنج رو له کن

سوال های مرتبط

مامان فارس🩵H🩵 مامان فارس🩵H🩵 ۱ سالگی
مامان 🤍آوینا🤍 مامان 🤍آوینا🤍 ۹ ماهگی