۱۰ پاسخ

من شوینده هاشون همه پینو گرفتم فعلا از مایع لباسش استفاده کردم خیلی راضیم برای جلوگیری از سوختی پماد کالاندولا بگیر برای سوختگی هم سودو کرم بگیر شیشه شیر من نگرفتم چون قصد دارم سینه خودمو بدم و نمیخام به شیشه عادت کنه اما بعداً براش بگیرم یه مارک ساده میگیرم

مارک بیبی فرست عالیه
ایروکس هم خوبه
پستونک اونت عالیه
شیشه شیر هر برندی دوست داشتی

من همه لوازمش رو برند سبامد گرفتم البته از مابقی یکم گرونتره ولی تو دی‌جی‌کالا میتونی نظر کاربران رو بخونی

سوختگی سودوکو شیشه دکتر براونز بهداشتی هنوز نگرفتم تحقیق نکردم رو مارکش فعلا

كرم سوختگي سدو كرم خريدم شيشه هم برند اونت خريدم

من شوینده خاشو و روغن‌ماستلا
لوسیون و کرم ماستلا
تالک مایع بیبی کوکول
جلوگیری از سوختگی ماستلا
سوختگی شدید پناتن
شیشه بیبی سیل
پستونک فریگ و بیبز
استریل یونی

من همسو فيروز خريدم صابون و شامپو روغن بدن و مايع شستشو لباس
بجز مايع ضدعفوني شيشه ك اون برند ترك بود اسمش يادم نمياد

من شامپو و لوسیون و کرم سوختگی روزانه شو مارک بیبی کوکول گرفتم چون اصلش راحت پیدا میشه اما ماستلا فیکش زیاده بلید جای نطمئن که بدونی اصلشو میده پیدا کنی شیشه شیر و پستونک هم اونت گرفنتم یه سودو کرم هن برای سوختگی شدیذ گرفتم

شیشه شیرم بی بی سیل گرفتم

من ماستلا چیکو وبی بی فرش گرفتم

سوال های مرتبط

مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد