کالاندولا یا کرم پیشگیری معمولی بگیر. برند فیروز، آدرن، سینره و بیبی فرست خوب هستند ببین کدوم خوشت میاد و بچه بعد ادرار قرمز نمیشه
آردن بگیر مدلی که جلدش سفید آبیع
منم ثمین میزدم بعد از ختنه دکتر گفت وازلین بزنم همون افتاد بهش دیگه نسوخته
آردن خیلی خوبه
فقط کالاندولا عالیه
کرم زینک آردن
سودو رو نگه دار انشالله لازمت نمیشه واس بعد سوختگیه ..... الان زینک اکساید نوزاد یا کالاندولا خوبه
من برای استفاده روزمره ماستلا گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.