اگه بچه ازش نخورده باشه ۲ساعت ،اگه خورده باشه ۱ساعت
روی قوطی نوشته
بعضیاش یک ساعت بود بعضیاش دوساعت
یکساعت فقط
دوساعت توی دمای ۲۴درجه میمونه
نیم ساعت
من تا یک ساعت فقط نگه میدارم نخوره میریزم بیرون ولی میگن تا یه ساعت ونیم دو ساعتم میتونه باشه
یک ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.