۸ پاسخ

منم همونجا حس میکنم حتی تو کشاله رانم سرش پایینه

شاید دستاش رو میاره بالای سرش که میشه اون پایین😆

عزیزم زوده سرش میچرخه نگران نباش سزارین باشی ام که اشکالی نداره مهم اینه سالم باشه❤🧿

من همش تکوناش پایین بود اتفاقا سنو رفتم گفت سفالیکه سرش پایینه

منم تو کشاله ران و واژنم خیلی میزنه اکثرا

منم گاهی وقتا اونجا حس میکنم.
شما باقی حرکات کجا حس میکنی

منم همینجاهاست حرکتش

من اینجوری بودم رفتم سونو دیدم سرش پایینه😅

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد