منم همونجا حس میکنم حتی تو کشاله رانم سرش پایینه
شاید دستاش رو میاره بالای سرش که میشه اون پایین😆
عزیزم زوده سرش میچرخه نگران نباش سزارین باشی ام که اشکالی نداره مهم اینه سالم باشه❤🧿
من همش تکوناش پایین بود اتفاقا سنو رفتم گفت سفالیکه سرش پایینه
منم تو کشاله ران و واژنم خیلی میزنه اکثرا
منم گاهی وقتا اونجا حس میکنم.
شما باقی حرکات کجا حس میکنی
منم همینجاهاست حرکتش
من اینجوری بودم رفتم سونو دیدم سرش پایینه😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.