توهفته های ما جنین پایینه وطبیعیه.ب گفته بعضیا ک میگن سرویکست پایینه یا...اصلا توجه نکن
سلام من همین طورم باید چه کار کنیم به دکترم گفتم برام سنو واژینال نوشت من می ترسم برم کیسه آب پاره شه ؟
اگر کسی تجربه ای داره لطفا بگید خیلی نگرانم
بریچه نی نی، لگدهاش رو روی دهانه رحم یا مقعد حس میکنی
منم توان تی ک سونو دادم بریچ بود الان قشنک وقتی یه حرکت ریزی میکنم انگار داخل واژنم هست
منم عزیزم پایینه حرکتشون فک کنم طبیعی باشه
احتمالا بریچ منم اینجوریم تو سونو به من که بریچ گفتن
طول سرویکست پایین نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.