۳ پاسخ

عزیزم برا منم اونجاست ولی ببین میچرخه ،تا هفته های آخر هی میچرخه تا اینکه جاش تنگ بشه و نتونه بچرخه از الان خیلی زوده

هر لحظه میچرخه. من هم مثل شمام. دقیقا موقعی که سونو میکرد، بچه چرخید و پاش اومد بالا. دکتر هم گفت سرش پایینه! گفتم چ کلکی هست بچه. دوباره بعد سونو پاشو اورد پایین

حالا جا داره خیلی زوده

سوال های مرتبط