۲ پاسخ

وقتی میشینی تو ماشین اول باسنت بذار رو صندلی بعد پاتو جفت کن از زانو، پاتو بذار تو ماشین
نه مثل قبلا یه پاتو بذار بعد اون یکی
و یکمم صندلی ماشین خوابیده کن از نشستن ۹۰ درجه درش بیار که کمتر فشار به بیکینی و کمرت بیاره

منم همینم .بیکینیم هم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری