سلام مامانا بچم یکم داغه چی خوبه بدم بهش

۲ پاسخ

چرا داغه عزیرم ؟
پاراکید تب میاره پایین
ولی قبلش لباساشو کم کن
پکای اتاق بیار بین ۲۲ تا ۲۴
ی دستمال ولرم بزار رو پیشونیش
پاشو بشور
اگه دمای بدن متعادل نشد پاراکید بده هر ۶ ساعت فقط ی روز

با تب سنج بگیر ببین واقعا تبه .
چون اکثرا بدن بچه خودش طبیعی داغه .
اگه تب داشت استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی