۷ پاسخ

منم خیلی اذیت شدم دومی

منم دومی خیلی سخت بود اولی اصلا درد نداشتم ولی دومی خیلی درد داشتم خدا سومی رو بخیر کنه😊😊🤲

پس من که سومم فک کنم خیلی داغونه

دردش چجوری بود مگه

واقعا؟؟؟
مگه نمیگن زایمان دوم راحتتره😩

دقیقا منم

زایمان کردی مگه؟طبیعی یا سز

سوال های مرتبط