۱۱ پاسخ

زايمان اوايلش درداش قابل تحمله با نفس عميق كنترل ميشه
آخراش در حد يه ساعت خيلى درد داره

درد زایمان طبیعی کمتره از پریودی میگیره بعد ۵دقیقه ول میکنه پریودی تا دوروز درد داری

صدبرابر درد پریودیه
😣😣

من با سوزن فشار تا چهار سانت مث درد پریودی بود به هست سانت که رسید خیلییی سخت بود من فقط ذکر میگفتم نزدیک زایمان که رسیدم فشار میاورد که بیاد مث این بود که بخای بالا بیاری اینجوری بود. بعدشم فقط باید جیغ نزنی به حرف ماما گوش کنی بهتره هر وقت درد داشتی زور برنی که زودتر زایمان کنی

خیلی بدتر🤣

پس خدارو شکر که من سزارینی هستم

خیلییییییی خیلیییییی بیشتر از اونه اصلا قابل مقایسه نیست

من پریودی ام اصلا درد نداشتم و روال عادی بود...ولی زایمان طبیعی خیلی سختی داشتم ۱۴ ساعت طول کشید در حد مرگ رفتم

صد برابر اون 🤣🤣💔 فک کن دهانه رحم۱ سانت باز میشه اونقدر درد داری حالا بیاد۹ سانت باز بشه چه دردی میکشی

عزیزم درد پریودی برای اینع که یک سانت باز میشه دهانه رحم حالا فکر کن زایمان ۱۰ سانت باید بازشه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی