من پسرم ۳۶ هفته بدنیا اومد بابت فشار بالای من کیسه آبم سوراخ شد سزارین شدم کامل بود و مشکلی پیش نیومد انشالله برای توام آسون بگذره اگه دکترت تایید کنه الان هماوکی هست فکرکنم
۳۷ ب بعد میکنن
از ۳۸ هفته
اخی عزیزممم🙁🙁😓😓
به دکترت بگو احتمالاً میفرسته سونو اگه تکمیل باشه انجام میده
باید ببینی نظر دکتر با توجه به شرایطت چیه
از هفته بعد میتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.