۷ پاسخ

من پسرم ۳۶ هفته بدنیا اومد بابت فشار بالای من کیسه آبم سوراخ شد سزارین شدم کامل بود و مشکلی پیش نیومد انشالله برای توام آسون بگذره اگه دکترت تایید کنه الان هم‌اوکی هست فکرکنم

۳۷ ب بعد میکنن

از ۳۸ هفته

اخی عزیزممم🙁🙁😓😓

به دکترت بگو احتمالاً میفرسته سونو اگه تکمیل باشه انجام میده

باید ببینی نظر دکتر با توجه به شرایطت چیه

از هفته بعد میتونی

سوال های مرتبط

مامان ویهان✨(نورک) مامان ویهان✨(نورک) هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان منیم بالام 🧸🤎 مامان منیم بالام 🧸🤎 ۸ ماهگی