۷ پاسخ

اره وزن بچه من تو ۳۳ هفتگی ۲۵۰۰ بود که گفت ۱۰ روز بزرگتر از سن انتی شه. منم قندم لب مرز بود و خطر دیابت بارداری داشتم گفت به خاطر همینه‌. ولی خداروشکر دنیا اومدنی وزن بچم نرمال بود و خودش سالم. تو ۳۸ هفته و ۲ روز با وزن ۳۴۰۰ به دنیا اومد

زیاد نیستش ک

آره من همینجوری هستم
دلیلشم اینه که بچه به باباش اینا رفته ژنتیکی درشتن

من تمام استرسم اینه وزن نگیره

اره بابا ژنتیک بستگی داره مگه آزمایش قند ندادی؟

چند بود مگه

چندکیلوبوده

سوال های مرتبط