۱۱ پاسخ

دیابت بارداری موضوعی هست که باید جدی گرفته بشه چون عوارضی مثل افت قند خون نوزاد یا دیابت بعد از حاملگی میتونه داشته باشه

منم گفت وزنش زیاد مشکلی نیست.. قندم ندارم

به منم سونو گفت وزنش زیاده و دقیقا پرسید که قند داری یانه بعد از دکترم پرسیدم گفت نه از روی شکم که من میبینم وزنش آنقدر نیس خلاصه جای دیگه سونو دادم که دقیق تر بود و وزن و کمتر نشون داد اون اولی خیلی خطا داشت

اگه بهداشت گفته جدی نگیر ب منم گفتن رفتم ازمایش قند تو خمین هفته های آخر قندم نرماله نرمال بود

منم ورن بچه ام بالا بود و آب دور جنین زیاد اما قند نداشتم

بنظرمن اینا همه الکین
مادرشوهرمن بچه اولش 6کیلو بوده بچه دومش 5کیلو
مامانم بچه اولش 4 و دومی 3800
کدومشون ازمایش رفته بودن
ایا ماها چیزیمون شد یا خودشون چیزیشون شد

حتما پیگیر قند بالا باشید، اتفاقی که متاسفانه برای من افتاد و دیر متوجه شدیم که قندم بالاست، وزن بچه بالا نرفته بود اما آب دور جنین زیاد شده بود و توی ۳۷ هفته فشار خونم هم بالا رفت و روی زایمانم تاثیر گذاشت. اگه خدایی نکرده قند داشته باشید احتمال افت قند توی نوزاد بالا می‌ره و همچنین گرفتن زردی

کاش من قند داشته باشم وزن بچم بره بالا از کم وزنی در بیاد ۲۹هفته ۱۳۰۰بود گفت کمه

من تو هفته تو 2100 بود بچم.. یه ازمایش بده مشکلی که نداره خیالتم راحت میشه

یه آزمایش بده تا خیالت راحت بشه ، من تو ۳۳ هفته و پنج روز وزن بچم ۲۱۰۰ بود

خب مشکلش چیه مگه آسیبی زده به بچه؟

سوال های مرتبط