۵ پاسخ

عزیزم دز چند میدی بهش ؟دوار ب بچم ۴۵۷ داده حس میکنم قویه زیاد داده میگه ۵ سیسی بده

نه سر ساعت بده

چهل و پنج دقیقه چیزی نیست بده بهش

ن چرک خشک‌کن بابا سر وقت بدی وگرنه تاثیر نداره

این شربت مناسب سن نوازد نیست برا چی میخوای بدی

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان محمد رایان جان مامان محمد رایان جان ۱ سالگی