۵ پاسخ

بهتره قرص نخوری
ولی تا میتونی ابلیمو عسل و دمنوش به و سیب بخور
خوب میشی اگه عفونی نباشه

قرص سرماخوردگی مجاز نیست
استامینوفن ساده فقط‌ولی به نظرم برو دکتر اگر لازمه انتی بیوتیک بده

استامینوفن بخور عسل وابلیمو بخور عناب دود برای آبریزش

استامینافون ساده هر ۸ساعت میتونی بخوری منم سه روز سرما خوردم ،خوردم الان خیلی بهتر شدم

سلام برو دکتر حتما چون عفونت داری باید دارو بخوری چند هفته دیگه زایمانته نباید عفونت تو بدنت باشه

سوال های مرتبط