۴ پاسخ

نه سرماخوردگی نباید بخوری من ک سرما خوردم گفت استامینوفن ساده با سیتریزین میتونی بخوری ولی بازم باید خودت بری دکتر تا بهت دارو بده ولی سرماخوردگی اصلا نخور خوب نیست

نه خیلی خطرناکن

سرماخوردگی بخور ولی آبریزش بینی ضررداره

من زنگ زدم به دکترم گفت دیفن هیدرامین ساده و استامینیفن ساده میشه خورد

سوال های مرتبط