سلام خانماازکی به بچهاتون ویتامین آ د میدین

۵ پاسخ

۵ روزگی

بهداشت از 5 روزگی روزی یک سی سی یا 25 قطره گفت بده، بعد دکتر گفت چون شیرخشک میخوره، شیرخشک خودش ویتامین آد داره نمیخواد! یه دکتر دیگه بردم اونم فقط د3 داد روزی یک قطره! ظاهرا ویتامین آ رفلاکس رو تشدید میکنه! ولی بعدش دیدم همه ی بچه ها بدون استثنا میخورن و کمبودش عوارض بیشتری داره، ریسک نکردم، دادم.

من کسی نگقته بدم

سه روزگی

۳ روز عزیزم
اما بهتره یک هفته مراعات کنی

سوال های مرتبط

مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی
مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان قند❤️ مامان قند❤️ ۱۵ ماهگی
مامان کیامهر🩵☁️🦥 مامان کیامهر🩵☁️🦥 ۱۳ ماهگی