۶ پاسخ

من میزارم از شب قبل واسه ظهر جا بیوفته، واسه یه دست کله پاچه نصف پیمانه گندم و نخود بریز، دوتا پیاز درشت و ۷،۸ دونه حبه سیر، زردچوبه و نمک و فلفل، همشو بریز تو قابلمه بزرگ تا رو کله پاچه ها اب بریز و تامام، نوش جون

پیاز و تف میدی کله پاچه هارو میزاری یه سر تف میدی اندازه سر قاشق زردچوبه و فلفل میزاری نمک هم بزن یه پیاله پر نخود و با هاونگ بکوب نخودا سه ستیکه بشه حداقل تا لعاب بده همرو بزار آب بزار شعله رو آروم کنی ۵ساعت باید روی گاز باشه یه چند تا سیر هم رنده کن توش آبلیمو هم بزنی.......

روش من توی زود پز بدون ذره ای بود....
میزارم ۱۰ دقیقه بجوشه آب کفش میریزم دور پیاز زردچوبه فلفل‌ سیاه نمک میزنم آب تا روی کله پاچه بیاد سر زود پزو میبندم حدود ۱ساعت تا ۱ ساعت ونیم آمادست ....ی پیاز رنده میکنم زردچوبه میزنم میزارم میمونه بیرون یخچال بعد ک کله پاچه پخت بهش اضافه میکنم با رب البته خیلی ها بدون رب میخورن

اول بذار تو آب بچوشه کف کنه آبشو خالی کن پیاز خورد کن یکم برگ بو یا ی کوچولو چوب دارچین زردچوبه بریز بذار بپزه تا فردا یادت نره چوب دارچین برداری زیاد نمونه

پر پیاز و سیر ک بوشو بگیره، ترشی
و اگ جاشو داری بیرون از خونه بار بزار به مدت زیاد ک قشنگ جا بیوفته
تو خونه چون بوش میپیچه دیگ اشتهایی نمیمونه

پیاز نخود و بلغور گندم از قبل خیس خورده چند حبه سیر زردچوبه فلفل سیاه نمک فلفلقرمز و کله پاچه رو بزار پخته باشه مول ابگوشت عاااشق این روش میشی

سوال های مرتبط