۷ پاسخ

بزارشون داخل زود پز یه پیاز خرد کن+نمک+زرد چوبه +فلفل سیا+آب درشو بزار یه ساعت بجوشه بعد خاموش کن
هر کی یه روشی داره من اینجوری درست میکنم

اگه میخوای مثل بیرون بشه اینجوری درست کن یه بار بزار توآب جوش که اومد ۱۰دقیقه بمونه بعد بریز بیرون آبشو دوباره آب پرکن یه دونه پیاز بزرگ یادو تا متوسط بنداز توش خوردش نکن درسته پوست بکن بنداز توش زردچوبه نه کم نه زیاد متوسط یه قاشق چایخوری بریز نمک بزن اگه دوست داشتی چوب دارچین بنداز اگه نه که هیچی الان بذاری تا۹صبح میپزه کامل نوش جونتون آبشو نذار خشک بشه حداقل قد ۳نفر آبگوشت داشته باشه

از بیرون بگیر

پیاز ادویه زردچوبه سیر همرو بریز الان بزار تا صبح با شعله کم بپزه قشنگ جا میفته عاااالی میشه

من اول یدفعه اب جوش میارم میریزم تا بوش بره بعد دوباره اب میریزم چنتا پیاز سرخ میکنم زردچوبه فلفل و دارچین زیاد میریزم بعد قاطی میکنم و بعد چند ساعت محشر میشه

اول ت قابلمه پر اب بزار بجوشه تا بوش بره و اون کفی هم ک از سرش میادبردار بعد ت زودپز س تا پیاز ریز کن کله پاچه رو با ادویه ها بریز خوب تفتش بده اب کن بزار بپزه بستگی ب زودپزتم داره جقد بمونه حالا من ک کامل ابشو خشک میکنم مدل سرخ شده خیلی خوشمزه میشه شما دوس داشتی یکم ابشو بزار

من اول با آب و سرکه یه جوش میزنم آبشو میریزم تمیز شه بعدش تو قابلمه آب میریزم یه پیازو 4نصف میکنم لیمو.و زرد چوبه ادویه و نمک. یه شب تا صب میپزه

سوال های مرتبط